Добре дошли в нашата Директория за статии - inArticle.
Ние имаме 1845 публикувани статии и 2778 регистрирани автора.

Пътят от с. Говедарци за Рилския манастир през х. Мечит

28 март 2013 | Автор: potrebitell | Публикувана в Почивки

започва от центъра на селото в югозападна посока по шосето за двореца Овнарско. На 1 км от центъра непосредствено след стопанските сгради на ТКЗС се отделя вляво шосе, което води за почивните станции. Те отстоят на 800 до 1200 м от разклонението на пътищата. От тях нагоре вдясно от реката и непосредствено до ски-пистата води стръмна пътека, която в горната си част пресича на два пъти шосето и за 1 ч 30 м отвежда до х. Мечит. Почивка

За х. Мечит се отива по шосето за двореца Овнарско, което лъкатуши през картофени ниви, ливади и малинови насаждения. На 2 км от селото вляво се отделя път, който продължава край малкия параклис в южна посока около 1 км. По него се стига до гората. Тук има чешма. Пътят за х. Мечит се изкачва по склона и прави много завои. (Вдясно в гората се отделя широк коларски път, който навлиза дълбоко в долината на потока Джупаница.) Пътят за хижата продължава нагоре с остри завои, пресича на две места ски-пистата и наново прави остър завой вдясно. Оттук вляво в южна посока се отделя път, който води по западния склон на долината на р. Юрушка, прекосява северните склонове на в. Будачки камък и се отправя към местността Средонос за почивка. Пътят е хубав, панорамен и удобен за еднодневни излети от с. Говедарци. От завоя след около 700—800 м се излиза на широката поляна Говедарнико, на чийто северозападен край е построена х. Мечит.

Подобни статии:

1. Почивка на остров Родос през октомври- рай за шопинг маниаци Остров Родос е възприеман като чудесно място за шопинг маниаците, повече от земен рай, съчетаващ приказни плажове и прекрасна обстановка....
  2. Гледай любимия си сериал през обедната почивка Докато си на работа и пред теб на бюрото стои компютър с интернет можеш да гледаш любимия си сериал през...
  3. Български черноморски курорт Албена предвижда 6% повече туристи през 2013 г. Един от най-добрите български черноморски курорти, Албена, наблюдава ръст от 6% в броя на туристите през летния сезон 2013 година,...

Автор: potrebitell

Този потребител е публикувал 1 статии. Почти се е зарибил и вероятно скоро ще напише и нещо за себе си.